36: Dom planincev v Logarski dolini – Dom na Menini planini

Iz Luč nadaljujemo pot po asfaltni cesti po levem bregu Savinje v smeri proti Ljubnemu. Po 1,3 km zavijemo preko mostu na desni breg  in se pričnemo strmo vzpenjati ob potoku Rogačniku v dolino Krnice.  Odslej bo prometa vse manj, vozili bomo skozi mogočne gozdove, v prijetnem hladu. V naselju Log se strmina unese, ustavimo se lahko v okrepčevalnici Logar  (668 m). Nad Logom se cesta, tokrat že kmalu makadamska, ponovno prične vzpenjati vse do zaobljenega Slemškega vrha, kjer se prevali v Zadrečko dolino. Spuščamo se skozi razloženo naselje Florjan, mimo številnih samotnih kmetij,  do ceste Gornji grad-Radmirje. Zavijemo na levo, nato kmalu desno,  sledimo kolesarskim usmerjevalnim tablam skozi Slatino, Čeplje in Kropo do Bočne. V Bočni se lahko okrepčamo preden zagrizemo v 15 km dolg vzpon do Doma na Menini planini.  Dolgo bomo vozili v objemu gozdov, se spotoma ozrli na bližnjo cerkev Sv. Florijana,  nato pa se bo svet na pašnikih prostrane Menine odprl in nas nagradil z lepimi razgledi. Pod najvišjim vrhom Menine Vivodnikom (od doma peš 10 min, izjemen razglednik) stoji Dom na Menini planini (kontrolna točka).