16: Piran – Marezige

* Podatki o dolžini, vzponu in spustu so zabeleženi med zemljevidom in grafom poti.

Trajanje: 2-3 ure

Kondicijska zahtevnost: Manj zahtevna.

Tehnična zahtevnost: Nezahtevna.

Prevoznost: Trasa je prevozna celo leto.

Podlaga: Makadam, asfalt, kolovoz.

Markiranost trase:  Da.

Zadnji popravki: 16.08.2023
Kontrolna točka Merezige (gostilna Karjola), trenutno ne razpolaga z žigom.

S kontrolne točke v hotelu Piran z vožnjo nadaljujemo po obali skozi hotelski kompleks Bernardin v Portorož. Pod hotelom Metropol zavijemo desno okoli teniškega centra do kanala s privezanimi plovili, nato pa preko mostička in ob ograji marine do  avtokampa v Luciji. Tu nas spet pričaka Parenzana, ki nas okoli rta Seča, kjer se ponuja imeniten pogled proti Portorožu in hrvaški strani zaliva in ob Jernejevem kanalu popelje do vstopa v Sečoveljske soline (kontrolna točka STKP). Pot se nadaljuje ob robu solinskih polj do nekdanje postaje in rudnika v Sečovljah. Nato smukne pod magistralno cesto in se vzpne skozi vas mimo cerkve do šole. Sledi spust desno na ravnino in nadaljevanje vožnje ob vznožju hriba Krog sredi nasadov vinske trte do regionalne ceste pred vasjo Dragonja. Usmerimo se na makadam na desni strani obvoznice v smeri mejnega prehoda, nato pa skozi podhod v vas. Zavijemo desno mimo turistične kmetije do makadama, ki proti JV mimo komunalne deponije vodi navzgor po dolini Dragonje. Mimo opuščenih nekdanjih mlinov napredujemo proti sotočju Dragonje in Drnice na Škrlinah. Levo visoko nad nami kot na nekakšnih pomolih čepijo naselja Sv. Peter, Krkavče, Škrljevec, Planjave in že od daleč dobro vidna Koštabona, ki premore kar tri cerkve. Dosežemo jo v zmernem vzponu po ovinkasti cesti, ki se odcepi levo, 500 m pred Škrlinami. Če nam čas dopušča, si je to stvaritev narave vsekakor vredno ogledati. Malo pred veliko cerkvijo ob vhodu v vas zavijemo naravnost navzgor med hiše do športnega igrišča na Plešivici in naprej proti severu v smeri Šmarij. Nad vasjo dosežemo asfalt, zavijemo ostro desno in se preko Planjav (400 mnm) pripeljemo v slikovito vas Pomjan. Takoj za pokopališčem se nam na ovinku odpre  obsežen razgled, nas pa čaka hiter spust po strmem asfaltu skozi Rojce v Babiče. Nadaljujemo v zmernem vzponu do Marezig, prestolnico refoška, ki ga lahko pokusimo v gostilni Karjola ali čez cesto v Vinski fontani, kjer nas čaka tudi žig kontrolne točke.

Kontrolne točke:

45 Piran, Stjenkova ulica 1, 6330 Piran, na recepciji hotela Piran

46 Sečoveljske soline, Seča, 6320 Portorož, v Seči na vhodu v krajinski park Sečoveljske soline

47 Marezige, Marezige 24, 6273 Marezige, v gostilni Karjola ali čez cesto v Vinski fontani

Prenočišča:

Kolesarski servisi:

Polnilnice za e-kolesa:

Ni.

Informacije o prevozu koles z vlakom: tukaj >>

Vozni redi in nakup vozovnic. Železniška postaja je v Kopru.

One comment on “16: Piran – Marezige

1. Kontrolna točka št. 47: žig je v lokalu Refoškoladnica, Marezige 24; sosednji lokal gostilne Karjola.