01: Ljubljana – Mihelčičev dom na Govejku

Z Grajskega griča skozi mesto in čez Polhograjsko hribovje.

Ljubljana LJUBLJANA1

Dolžina:

Vzpon:

Spust:

Trajanje: 3 ure

Kondicijska zahtevnost: Srednja.

Tehnična zahtevnost: Lahka.

Prevoznost: Trasa je prevozna v vseh letnih časih. Na odseku Bokalce – preval nad Podutikom je v mokrem precej blatna.

Podlaga: Asfalt, makadam, kolovoz.

Markiranost trase:  Delno.

V steklenem paviljonu pred vhodom v Ljubljanski grad je prva kontrolna točka z žigom, ki je dostopen v času odpiralnih ur paviljona. Z Grajskega griča se spustimo na južno stran v staro mestno jedro. Gornji trg, Stari trg, Mestni trg, Tromostovje. Tu si vzamemo čas za ogled znamenitosti s hitrostjo pešca. Nadaljujemo po Čopovi ulici čez Slovensko cesto in naprej po Cankarjevi. Tu lahko pedala zavrtimo hitreje. Skozi podvoz pridemo v park Tivoli kjer zavijemo levo na kolesarsko stezo in kmalu desno po robu parka na Večno pot, ki pelje v smeri Živalskega vrta Ljubljana. Še pred Živalskim vrtom naša etapa zavije levo čez cesto (prehod za pešce), kjer se pot nekoliko spusti do potoka Glinščice. Gremo čez mostiček in takoj desno. Ob potoku se peljemo do Poti Roberta Blinca, kjer zavijemo levo, pri semaforju gremo naravnost na Brdnikovo ulico in na vrhu griča na Vrhovcih  desno na Cesto na Bokalce. Krožišče na Bokalcah zapustimo v zahodni smeri po ulici Grič kjer nas pozdravijo prve markacije. Po 100 m  se znajdemo na gozdni poti na pobočju Klobuka. Tu nas pričaka množica poti in vlak, saj je področje priljubljeno sprehajališče. Sledimo logični poti, ki preči pobočje Klobuka nekoliko pod grebenom vse do sedla Preval, kjer pridemo na asfaltno cesto. V kolikor je bila orientacija do tu nekoliko zahtevna, bo nadaljevanje nezahtevno. Kolesarska tabla nas usmeri na Toško Čelo in dalje na Topol. Na križišču zavijemo desno v dokaj strm klanec, nato pa levo mimo gostilne Na vihri. Kmalu se asfalt konča. Nadaljujemo po gozdni cesti do Brezovice pri Medvodah, kjer pred kmetijo zavijemo desno. Tu že zagledamo cerkev Sv. Jakoba, kjer nas čaka kontrolni žig. Ker smo se do sem pripeljali skozi gozdove, ki nam niso nudili obilice razgledov, se ga tu lahko dodobra naužijemo. S hribčka se do kmetije vrnemo po isti poti, pri kmetiji pa zavijemo desno,  čaka nas krajši spust. Na naslednjem križišču zavijemo levo, nato pa se skozi vas Suša spustimo do ceste, ki iz vasi Sora vodi v vas Topol, na križišču zavijemo desno in se spustimo v dolino Ločnice. Pri gostilni Legastja zavijemo levo na makadamsko cesto ki ji sledimo vse do Mihelčičevega doma na Govejku, kjer je cilj naše etape in tudi kontrolna točka.

Kontrolne točke:

1. Ljubljanski grad, Grajska planota 1, 1000 Ljubljana, v steklenem vstopnem paviljonu pred vhodom v Ljubljanski grad
  2. Sv. Jakob nad Medvodami, v skrinjici na drevesu pri cerkvi Sv. Jakoba
  3. Mihelčičev dom na Govejku, Trnovec 10, 1215 Medvode, v koči pri točilnem pultu

Prenočišča:

• Svad, Pod jezom 59, 1000 Ljubljana

Polnilnice za e-kolesa:

Ni.

Informacije o prevozu koles z vlakom: tukaj >>

Vozni redi in nakup vozovnic. Železniška postaja je v Ljubljani in v Medvodah.

14 comments on “01: Ljubljana – Mihelčičev dom na Govejku

1. Obveščam, da pri cerkvi Sv. Jakoba ni žiga STKP v skrinjici ob drevesu.
    Sem rešil težavo in pritisnil planinskega. Težava rešena.

2. Bil danes na Sv. Primožu. Še vedno ni žiga. V knjižico sem dal kar planinski žig. Apeliram na pristojne, da namestijo žig

3. V preteklosti ( 20.04.2023) sem napisal, da je žig na kontrolni točki Rudijev dom pod Donačko goro uničen !

Silvester

4. Danes z družbo prevozil 1. traso. Pri Sv. Jakobu ni žiga v skrinjici na drevesu, Mihelčičev dom pa je zaprt (baje zaradi prenove, vendar se trenutno tam nič ne dogaja; kot kaže bo tako še dalj časa). Do žiga ni mogoče priti.

Lep pozdrav
    Jaka

5. Na Sv. Jakobu še vedno ni žiga, Mihelčičev dom pa je zaprt in žig ni dosegljiv. V takšnih primerih bi lahko bili žigi zunaj?

6. Mihelčičev dom na Govejku ne obratuje. Do žiga se je vseeno dalo priti, ker dom obnavljajo.

7. Tudi danes, 10.12.2023, še ni bilo žiga pri sv. Jakobu in pri Mihelčičevem domu (res, da je zaradi obnove zaprt, ampak žig bi lahko bil kje zunaj).

• Pozdravljena Stanka. Lokacije žigov so bile preverjene na začetku tega meseca. Žig pri sv.Jakobu bi se moral nahajati “V skrinjici na drevesu skupaj z žigom Sv. Jakob” pri Mihelčičevem domu pa so nam potrdili, da je žig “V koči za šankom”. So se pa lokacije in informacije o žigih ažururale na današnji dan .. 21.12.2023