28: Gorišnica – Maribor

Od cerkve sv. Marjete nadaljujemo pot po označeni poti v Zamušane od koder se povzpnemo na Prerad. Sledi spust skozi Brezovce do križišča pri avtobusnem postajališču, kjer zavijemo levo proti Polenšaku. Na koncu naselja Lasigovci zavijemo desno po gozdni cesti v Polence, nato pa se po dolini Polenskega potoka povzpnemo do Gostilne Šegula na Polenšaku. Od gostilne gremo mimo cerkve navzdol do odcepa v gozd skozi katerega se spustimo do glavne ceste Ptuj – Ljutomer. Pot nas sedaj vodi po gramozni cesti v zaselek Ilovšak, nato pa navzdol v Bodkovce. Nad turistično kmetijo Amur zavijemo levo, nato pa takoj desno v Sakušak, kjer stoji Puhov muzej. Tukaj je bil rojen izumitelj in tovarnar Janez Puh, ki je kot prvi zemljan skonstruiral kolo z enako velikima kolesoma, kar s pridom uporabljamo kolesarji še danes.

Od Puhovega muzeja gremo po cesti naprej do odcepa levo. Sledi spust v dolino Svujne, nato pa vzpon na Juršinski vrh in spust v Juršince. Pri cerkvi zavijemo desno do krožišča, nato pa se povzpnemo naravnost na Dragovič. Skozi lepe subpanonske gozdove nas pot vodi v Hvaletince, nato pa med polji v Vitomarce. Od cerkve se spustimo do križišča za Negovo, kjer nadaljujemo pot naravnost skozi Drbetince do Čagone. Na začetku naselja zavijemo levo po gozdni cesti navzdol in po cesti, ki vodi do Pomurske avtoceste A5 prispemo do naselja Brengova. Mimo domačije Žel se skozi Spodnje Verjane povzpnemo v Sveto Trojico. Pot nadaljujemo mimo Gostilne Na Griču navzdol do Trojiškega jezera in naprej skozi Zgornjo Senarsko v Gočovo. Pri gasilskem domu v Gočovi zavijemo desno in se po lokalni cesti povzpnemo na Gočovski vrh, nato pa čez Nadbišec dosežemo Zavrh. Mimo Maistrovega stolpa nas markacije vodijo do odcepa proti Spodnji Voličini, kjer zavijemo desno in se spustimo v središče kraja. Sedaj se usmerimo levo skozi Zgornjo Voličino, do meje z občino Duplek. V naselju Jablance nas smerna tabla usmeri desno navzgor v Zimico, od koder se desno povzpnemo na hrib Hum. Sledi spust skozi Metavo in Grušovo do Ruperč, kjer zavijemo levo. Po glavni cesti Maribor – Pernica vozimo do prvega križišča, kjer zavijemo desno ter se skozi Hrenco in Vodole podamo na Stolni Vrh. Sledi še spust skozi Melski Dol in že smo v središču Maribora. Pri centru Razgoršek zavijemo desno in preko nadvoza prečkamo čez hitro cesto. Ob mestnem parku se podamo na Slomškov trg in čez Glavni trg na Lent kjer se ustavimo pri Hiši stare trte (žig).

Informacije o prevozu koles z vlakom/javnim prevozom: tukaj >>

22 comments on “28: Gorišnica – Maribor

1. Ni spremnega tksta. Na zemljevidu vidna le pot zemljevida pa nikjer

Po popravku lahko moje poste pobrišete

2. Ja, jaz bi to odfural za vikend, pa ne vem kje so kontrolne točke z žigi in splošni opis poti.

• Lepo bi bilo če bi v tekstu bolj podrobno navedli in opisali kje se najde žig, hvala.

3. Sem včeraj odvozil to etapo. V Sv. Trojici žiga ni bilo mogoče dobiti, saj je bila gostilna zaprta, v okolici pa ni bilo nikogar, da bi mi jo odprl. Bo pa gostilna od 15.11.2018 dalje normalno obratovala in bo žig tako spet lažje dostopen.

4. Včeraj izkoristil lepo vreme in odvozil to etapo.Žal brez žiga,(gostilna na griču zaprta).Žig pri Maistovem stolpu je povarjen,odlepljen spodnji del od držala.Pohvala skrbnikom-lepo označeno.
    lpa

5. Včeraj bil ponovno v gostilni na griču, saj se je ta 15. zopet odprla. Natakarica pa ni imela pojma o kakršnemkoli žigu… Svašta…

6. Zdravo.
    Lahko prosim dobimo natančno informacijo, kje se nahaja žig STKP v Sv. Trojici v Slovenskih goricah?
    Lp.
    Robert

7. Ker bo etapa kmalu prišla na vrsto, tudi mene zanima, kje najdem žig v Sveti Trojici.

8. Bom kar sam odgovoril, Karyev podatek je pravilen. Oznaka smeri je na sami trasi in kar zbode v oči, tako da je nemogoče zgrešiti. Za razliko od naslednjega, ki je že nekaj hiš pred Maistrovim stolpom in še na drugi strani ceste. Dokler nisem začel iskati objekta po hišni številki, ga nisem našel.

9. U glavnem naredil sem 10 dni kolesarjenja od Mašuna pa do Maribora in vsi žigi so bli tam kjer morajo bit in na tej destinaciji imam use poštemplano pa žigi v solidnem stanju

• Pa v mescu avgustu je blo precej tezavno ker me je lih vrocinski val dobil in je šlo use bistveno bolj počasi sploh na vzponih

10. Živjo, a kdo ve, kje je žig na Dominkovi domačiji v Gorišnici?

hvala za odgovor…

11. V opisu kontrolnih točk piše:

žig je v leseni skrinjici na oskrbni hiši Dominkove domačij

Lani, ko sem delal to etapo je bil natanko tam.